torsdag 18 december 2008

Framförhållning #2

Det andra som inte heller är bra med framförhållning är när den sabbar för en.
Jag surfar runt på de preliminära scheman som finns för nästa kurs och jag måste säga att jag inte alls är glad. Jag är inte ens lite glad.

För det första kommer det att bli långa dagar. Jag kommer att behöva be släktingar och kraffs om hjälp med barnhämtning och liknande från dagis. För det andra så är det nästan bara lärare jag har kommit riktigt dåligt överens med sen tidigare. Personkemin stämmer helt enkelt inte och den är ju ändå väldigt viktig. För det tredje så tror jag inte ens att jag kommer att ha någon praktik nästa termin och det gör mig ledsen.

Nästa termin kommer att bli tung och tråkig och den börjar inte alls så sent som jag hade hoppats på. =(

Inga kommentarer: