fredag 19 juni 2009

Hejhej sommarkurser!

Det är lite mycket nu med sommarkurser. Eller egentligen inte. Det brukar vara slappare än slappast med sommarkurser men 3 olika betyder att alla går i 3 olika takter och det är inte så slappt. Jag som aldrig kommer ihåg saker om jag inte strukturerar upp allt har börjat använda mig av google calender. Mest för att jag alltid glömmer min egen kalender. Jag är alltid så imponerad av människor som alltid fixar att skriva ner och dessutom komma ihåg att faktiskt titta i sina kalendrar. Jag har ingen aning om hur jag ska fixa det i framtiden men jag inbillar mig att det är otroligt viktigt för en lärare att hålla koll på vad det är för dag i alla fall ;)

Google calendar är i alla fall helt underbart eftersom jag bara behöver en dator för att komma åt allting. Det funkar för mig eftersom jag oftare har tillgång till en dator än att jag kommer ihåg att ta med mig en kalender.

Jaja det löser sig väl får man hoppas.

Inga kommentarer: