lördag 19 september 2009

Lyxproblem?

Nu har jag till på onsdag på mig att göra en skriftlig uppgift. Det är bara att välja en av 12 frågor och sen skriva 1-2 sidor. I teorin världens enklaste men ingen av dessa 12 talar till mig. Ingen känns intressant på något sätt.

Det borde det göra och helst nu eftersom dagis har stängt på måndag och vi har lyckats fixa en barnvakt ett par timmar idag för att kunna kompensera för förlusten av studietid. Istället så skjuter jag upp det hela. Läser lite mer litteratur och hoppas på att någon av frågorna ska tilltala mig senare.

Anarkism
Fascism
Nazism
Ekologism
och
Feminism

+ lite annat som är ännu mera öppet och man tycker att någon av dessa borde ju kännas mer intressanta än de övriga men nej.

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: