torsdag 24 september 2009

Städning kan man göra en annan dag!

Med tanke på föregående inlägg om att jag har svårt att hinna med så är jag nog överdrivet optimistisk eller möjligtvis lite skruvad när det gäller planering av framtiden.

Min briljanta plan just nu är att hitta distanskurser som inte är alltför betungande att roa mig med under föräldratiden. Kanske inte så hårt som Makroekonomi som jag förvisso behöver för min examen men kanske lite relaterat till den framtida lärarrollen? Om internet och undervisning eller kanske något annat. Just nu känns det intressant och relevant och framförallt möjligt.

För jag kommer inte ifrån det faktum att jag har varit rysligt uttråkad när kolikperioden är över och de små barnen sover och städning kan man göra en annan dag. Någon som har några tips på distanskurser man kan läsa som passar ihop med den framtida lärarrollen? =)

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: