torsdag 4 juni 2009

Framförhållning is teh shit

Det finns en viss glädje i att blicka framåt och veta att det inte blir så stressigt eftersom man har tänkt på en massa saker. Det tråkiga är bara att det aldrig tar slut där utan det finns alltid nya saker bakom de man precis har gjort som också kan göras så att man slipper det senare.

Igår slog jag mitt huvud ihop med en utav mina studievägledares kloka huvud och kom på en framtida plan. Förhoppningsvis kan jag tillgodoräkna mig mina sommarkurser + läsa till lite annat och på så sätt få till det att jag förkortar min utbildning med en termin. Det skulle vara välkommet eftersom jag precis har lyckats fördröja den med ett år. Jaja man får ligga i den säng man har bäddat eller något liknande. Men jag tror att det är bra och jag är så otroligt glad över att det finns distanskurser så att jag kan fördjupa mig inom alla dessa ämnen som jag är intresserad av.

Jag tror helt enkelt att jag blir hög på att utbilda mig vidare.

Inga kommentarer: