lördag 24 oktober 2009

Vad är det jag håller på med?

Egentligen. Nyss skrev jag en svarskommentar på ett tidigare inlägg. Den fick mig att fundera vidare. Just nu är jag inte säker på vad jag håller på med. Jag har en tenta i en 7.5p kurs om mindre än en vecka. Jag tycker inte att kursen har varit speciellt svår att hänga med i trots ett ganska högt tempo. Men jag är inte helt hundra på att jag lär mig någonting. Antingen finns det där redan från början eller så blev det så självklart under resans gång på något sätt.

Det är minst sagt frustrerande. Jag tvivlar på att det räknas om det inte ska kämpas in - eller åtminstone märkas att det fastnar. Hur kommer det gå på den här tentan? Svårt att svara på eftersom det känns som att det kan gå åt vilket håll. Jag vet egentligen inte ens hur eller om det är något specifikt jag behöver plugga ytterligare på.

Jaja den som lever får se.

Inga kommentarer: